Bangkok, Taipei, Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Helen Bart - WaarBenJij.nu Bangkok, Taipei, Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Helen Bart - WaarBenJij.nu

Bangkok, Taipei, Sydney

Door: Helen

Blijf op de hoogte en volg Helen

07 Februari 2010 | Australië, Sydney

17.30- Taipei: Eindelijk een rustig plekje gevonden om te zitten op dit verdomde vliegveld.

De eerste vlucht zit er gelukkig op. We vlogen van Amsterdam naar Bangkok, daar een tussenstop van een half uurtje en toen weer door. Vier uur later aangekomen in Taipei. Een enorm vliegveld met veel wandelgangen en weinig bordjes.

Het leek me een leuk idee om een kijkje te nemen in de stad. Tussen de aankomst en de volgende vlucht zat namelijk 11 uur. Dat ging niet zo makkelijk als gedacht. Toen we eenmaal in een taxi zaten, bleek de beste man geen engels te spreken. De communicatie ging via een tolk aan de telefoon.
Eenmaal in 'de stad' aangekomen was er niks. Een verlaten en verpauperd stadje waar niemand engels sprak. Na een half uurtje rondlopen maar weer een taxi terug genomen.

Om een uur of drie weer terug op het vliegveld. Daar gewacht tot we om 11 uur weer gingen vliegen.
Deze vlucht ging gelukkig heel snel. We vlogen 's nachts dus bijna de hele vlucht geslapen.
Eenmaal aangekomen hebben we iemand van het hostel gebeld en die kwam ons halen. Leuk hostel, luxe kamer en goede ligging.

• 06 Februari 2010 - 22:34

Karla En Jaap:

Wat een leuk verslag.
    Vooral dat je over 151 dagen terug bent.Ik ben blij jou foto te zien.
    Ik was blij toen je belde. Raar dat je zo ver zit en we gewoon kunnen praten met elkaar.Het is net of je in Amsterdam bent.Het was wel een tegenvaller in Taipei zeg.Maar verder veel gezelligheid samen. Groetjes van ons aan jullie .Tot de volgende keer.

• 08 Februari 2010 - 13:05

Marleen:

helen, wat fijn om te horen dat je aangekomen bent :)! ben benieuwd naar de eerste dagen in sidney!
    xxx

• 08 Februari 2010 - 21:59

Sanne:

Lieve Helen,
    Ik heb helaas geen afscheid van je genomen voor je begon aan je avontuur.. maar dat betekend niet dat ik niet aan je denk! Heel veel plezier en wie weet loop je Kevin nog tegen het lijf!!

Geniet ervan samen
    Heel veel liefs
    xxx

• 09 Februari 2010 - 09:04

Bart Wijman:

Poeee wat een avonturen daar in Taiwan. Maar in Sydney zijn niet veel minder Chinezen.

• 09 Februari 2010 - 09:11

Tara Koole:

Ik zocht je al!! Maar nu zijn we gelukkig reis vriendjes :D Wat fijn dat alles goed is gegaan.

Veel plezier samen en ik wacht met smart op je volgende bericht

xxxx